Januari
Receptuur Receptuur
Maart
Receptuur Receptuur Kookvereniging de Eenhoorn menu en receptuur  2020
Zacht gegaarde makreel onder wasabi gelei licht gerookt met citrus aroma Cannelloni van tonijn met avocado en ketjap gelei Venkelsoep met gebakken kabeljauw Medaillon van kalfslever op zalf van ui met appel bolletjes en uitgebakken spek Bresse duif op spitskool aardappel gevuld met het gekonfijte boutje en saus van sherry Peer kaneel terrine met vanille saus Eitje gevuld met roerei, crème fraiche en gerookte zalm blokjes Salade geroosterde dorade met schelvis lever, appel, komkommer en een kerrie dressing Tournedos van zalm en noord zeetong op mini paksoi en saus van kreeft en kokos Lamsrib uit de oven op een stamppot van rucolla lamskaantjes en lamsjus met tijm Banaan in karamel-rumsiroop met gekarameliseerde bananen bavarois Amuse van zalm met kwartelei variaties Couscous met licht gegrilde zalm en waterkersmayonaise Spinaziesoep met een quenelle geitenkaas Sliptong op de graat gebakken met puree van peterseliewortel, gefrituurde filet en peterselieolie met limoen Parelhoenderborst gevuld met truffelfarce , aardappellasagne met kruiden en roomsaus Kersen clafoutis met amandelen en bitterkoekjes roomijs Compositie van chocolade met tia maria sabayon
Receptuur Receptuur